Habro: niet de traditionele verzekeringsadviseur

Visuele identiteit en website

Habro: niet de traditionele verzekeringsadviseur

Met de stap van Stefan Hazenbroek om voor zichzelf te beginnen als verzekeringsadviseur, ontstond ook de behoefte aan een duidelijke visuele identiteit. Daarnaast had hij een website nodig die vertrouwen uitstraalt en zakelijkheid combineert met een menselijke touch. Hij had duidelijk voor ogen hoe het niet moest en daar konden wij goed mee werken. Het moest zeker niet te traditioneel worden!

Vertrouwen en persoonlijkheid

Voor de website hebben we een duidelijke structuur opgezet en zijn de teksten geschreven op basis van een interview met Habro, waarin de kernwaarden veiligheid, vooruitgang en vertrouwelijkheid zijn verwerkt in het ontwerp en de kleuren.

Om het geheel echt een persoonlijke uitstraling te geven hebben we gekozen voor een fotoshoot op locatie. Mede hierdoor heeft Habro echt een onderscheidende uitstraling ten opzichte van veel andere bedrijven in zijn branche.

Vervolgens hebben we een nieuw logo en een brandbook ontwikkeld, inclusief uitklapfolders en huisstijlmiddelen. Met onze input konden andere partijen ook goede advertenties maken die perfect bij de stijl van Habro passen.

Met een goed gevoel op pad

Stefan is trots op de uitstraling die Habro nu heeft. De website wordt zelfs in de branche uitgelicht als een goed voorbeeld. Voor Stefan zelf is het een prettig gevoel als hij op pad is, dat zijn website en de folders er gewoon hartstikke goed uitzien. Hiermee is Habro klaar voor mooie groei en ontwikkeling in de toekomst!

Date:
Top
Lieke de Vink
Formfest
Branding en Webdesign
Design dat smoelt en een website die leads genereert.

BEZOEK ADDRES
Vissersdijk Beneden 19
Dordrecht

VRAGEN? FANMAIL? OFFERTE OPVRAGEN?

lieke@formfest.nl

SOCIAL MEDIA