Visuele identiteit en website
Vivit: ademruimte voor veerkracht
Vivit biedt begeleidingstrajecten voor mensen die meer veerkracht willen ervaren. In deze trajecten speelt de kracht van ademhaling een belangrijke rol. Hiermee kunnen klanten van Vivit chronische klachten omkeren en minder stress ervaren in het dagelijks leven.
Behoefte aan sterke visuele identiteit
Vivit begon als een bedrijf gericht op vitaliteitscoaching. Gaandeweg is Vivit zich gaan focussen op ademhalingsoefeningen en voedingssupplementen. Toen ze bij mij kwam was er nog niets, behalve een naam. Er was behoefte aan een sterke visuele identiteit en een goede, vindbare website.
Eenvoud, sierlijk en stoer
Uiteindelijk zijn we uitgekomen op een eenvoudige stijl, maar wel met een sierlijk én stoer accent. Dit past echt heel goed bij dit bedrijf.
Het kleurgebruik is vooral gericht op het uitstralen van rust, met geel als accentkleur voor call-to-action knoppen. Alles is ontworpen om een gevoel van kalmte en rust over te brengen.
Adembenemende resultaten
Vivit is enorm blij met de nieuwe stijl. Ze maken bijvoorbeeld volop gebruik van social media, inclusief stories, waarbij onze ontwerpen veel worden toegepast. Ze zijn ook actief bezig met het implementeren van de stijl in hun kantooromgeving. Klanten weten Vivit te vinden en zijn positief over de nieuwe stijl.
Annemieke, de vrouw achter Vivit, voelt zich erg comfortabel met de stijl. En dat is natuurlijk erg belangrijk voor een bedrijf dat zo verbonden is met gevoel en welzijn!
maart 10, 2022